10.11.14

Istanbul

Jeg er næsten lige kommet hjem fra Bremen af, hvor jeg har deltaget i Verdensmesterskaberne i karate. Det var intet mindre end fantastisk! Jeg har sådan en lyst til at tage tilbage igen, og det er noget så underligt at komme tilbage til den normale hverdag igen. Set bort fra det, så kunne jeg omsider vise jer de billeder fra Istanbul af, hvor jeg tilbragte min efterårsferie. Det var en skøn rejse, hvor vi gik en masse, så en masse og ikke mindst spiste en masse lækker mad. Jeg kan virkelig godt lide, at det er så anderledes der i fht. Danmark, og det er virkeligt fedt nogle gange at opleve noget nyt.  

I nearly just got home from Bremen where I've been competing in the senior worlds in karate and it was spectacular! Wow I just wanna go back and it's so weird for me to come back in the everyday life again. Apart from that fact then I can finally show you the pictures from Istanbul where I spent my Autumn break. It was an amazing trip and we walked a lot, saw so many things and ate so much good food. I like that it's so different here compared to Denmark and sometimes it's nice to experience something new like this. 

3 comments:

  1. Super fede billeder! Elsker det med kagen :-)

    //Simone
    www.tomgang.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
  2. Smukke billeder :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. i LOVE THIS CITY <3 BEAUTIFUL PICS DEAR! XO SHARA

    ReplyDelete