13.11.14

A bit more of Istanbul

T-shirt: Bought in Camden. Skirt: Vila. Ballerinas: Bianco. Bag: Bought in Istanbul.
Jeg blev nødt til lige at dele lidt flere billeder med jer fra Istanbul af, da det er sådan en skøn by. Vi tog på markeder, hvor der nogle i nogle haller var omkring 4000 butikker, som på mange måder egentlig solgte meget af de samme ting, men hyggeligt var det da alligevel. Jeg kunne virkelig godt lide at gå rundt i de intime, små sidegader hvor de lokale befandt sig, da man her virkelig fik indsigt i det kulturelle aspekt af Istanbul, og den måde tyrkerne lever på. Alt i alt synes jeg, at Istanbul var en yderst interessant by med smukke moskéer, fede markeder, lækkert mad og masser af kulturelle seværdigheder.

I had to share a bit more pictures from Istanbul as it's a very nice city. We went to some markets a few times and there were like 4000 shops in some of the halls, which however sold sort of the same things but it was after all still cosy. I really liked walking around in those very small side streets where the local lived as you certainly got a view on how they lived and such. All in all Istanbul is a very interesting city with beautiful mosques, nice markets, great food and lots of cultural attractions.  

1 comment:

  1. Jeg var selv i Istanbul sidste forår, og jeg elsker virkelig den by!
    Super fede billeder :-)
    Håber du har lyst til at kigge forbi vores på sundesager.dk!
    Amalie

    ReplyDelete