20.10.14

My hometown

I sommerferien gik jeg mig på et tidspunkt en tur, og jeg fik sådan lyst til at tage mit kamera med og tage nogle billeder af landskabet. Jeg bor nær disse smukke omgivelser, som I kan se med masser af grønt, broer, søer, søde dyr og en strand, som jeg dog ikke tog nogle billeder af. Hvergang jeg er ude og løbe, løber jeg herned for at nyde naturen og det faktum, at der heller ikke er særligt mange mennesker her er helt sikkert også et plus. Jeg kan bedst lide at løbe, hvor der er stille og helt menneskefrit. Jeg holder meget af disse omgivelser. 

In the summer holiday I went for a walk and brought my camera with me as it was such a nice wetter and I thought that I could get some really good pictures of the landscape. I live near such beautiful surroundings as you can see with seas, green, bridges, cute animals and a beach as well, which I didn't take any pictures of. Every time I'm out for a run I always run down here to enjoy nature, and the fact that there aren't that many people is definitely a pro too. I like this place quite a lot. 

2 comments:

  1. Great post! Lovely pictures. Thanks for sharing.
    Do add me via GFC, Bloglovin and G+, will def add you back. Do visit me and comment! It means a lot to me :)
    www.naomiganzu.com

    ReplyDelete
  2. Great post! Lovely pictures. Thanks for sharing.
    Do add me via GFC, Bloglovin and G+, will def add you back. Do visit me and comment! It means a lot to me :)
    www.naomiganzu.com

    ReplyDelete