26.10.14

Müsli

For lang tid siden lavede jeg på et tidspunkt disse müslibarer, som var så gode! I skulle helt sikkert overveje at prøve og lave sådan nogle derhjemme, da det er noget så simpelt. Til at starte med lavede jeg lidt research på opskrifter, og så fandt jeg en, som jeg brugte som grundlag, inden jeg gik i gang. Det endte med at jeg puttede müsli (hvilken overraskelse), havregryn, kokosmel (få kalorier, mange proteiner), mørk chokolade, nødder, forskellige slags korn, honing og æg i. Jeg spiste dem enten bare, som de var eller oven på skyr, hvilket var ret så lækkert. Prøv det.

Awhile ago I finally made some müsli bars, which were so good! You should definitely try to do this at home as it's really, really simple. At first I did some research on recipes and then I found one I decided to use as a foundation, though I didn't entirely follow it completely. It all ended up with that I put müsli (of course), oatmeal, desiccated coconut (it's low in calories and contains very many proteins), dark chocolate, nuts, different sorts of corns, honey and eggs. Either I ate them just as they were or on my curds and it was absolutely delicious. Give it try.

1 comment:

  1. Rigtig fin blog du har dig, jeg er virkelig vild med den. Hjemmelavet müsli bar og andet er så lækkert! :-)
    Tænke på om du vil følges på gfc? Jeg følger dig nu.

    Knus <3
    http://thebeautifullmess.blogspot.dk

    ReplyDelete