30.10.14

Bourdeaux

T-shirt: Bought in Camden. Scarf: H&M. Bag: Monki. Jeans: Zara. Bracelet: A gift. Boots: Bianco
Jeg forlader snart Danmark igen endnu en gang, da jeg skal til Verdensmesterskaberne i karate i Bremen. Og jeg kan slet ikke understrege nok, hvor meget jeg glæder mig til det. Derudover ser jeg også sindssygt meget frem til en uge uden skole, afleveringer, andet shit etc. men udelukkende kun karate. Det bliver så rart bare at kunne gå i karate mode, og gøre det jeg elsker aller mest. Jeg har trænet så hårdt de sidste tre måneder, så det bliver for vildt (endnu en gang) at opleve klimaksen på min lange rejse fremimod det. 

I'm leaving Denmark soon again to go to Bremen where I'm going to compete at the World Championships in karate and I can't tell you how exited I actually am. It's huge! Furthermore I particularly look forward to not think about school, shit and other stuff but just karate for an entire week. I love that I can switch on my karate mode and just do what I love the most. I've trained very hard these past three months so it's going to be exiting to (once again) experience the climax of this journey I've been on. 

9 comments:

  1. Sikke et fint outfit !

    Synes det er skønt at du tager lidt fjolle billeder også ;-)

    Du skal være meget velkommen til at kigge forbi min blog: bylodahl.dk

    Kh. Alberte Lodahl

    ReplyDelete
  2. Sikke et fint outfit, og super enkelt alligevel!
    Jeg elsker når der kommer fjollebilleder med, og det hele ikke er så seriøst ;-)

    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
  3. Meget sødt outfit :)

    Kig gerne forbi: http://www.vonsnef.com/

    ReplyDelete
  4. Virkeligt fedt outfit! :) - hvor er trøjen fra, altså hvilken butik?

    mariasschmidt.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak skal du have! Jeg købte T-shirten i Camden i London på markedet. Det var en tilfældig bod, så det er svært at præcisere, nøjagtigt hvilken butik det var :-)

      Delete
  5. Lovely outfit & I especially love your cuff! would you like to follow each other on
    GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep
    in touch!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    ReplyDelete
  6. Rigtig fint outfit -kan rigtig godt lide dit tørklæde.
    God tur til Bremen!

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  7. HEY!
    Jeg tænkte på om du måske ville følge mig på Facebook?
    Så kunne jeg følge dig på Bloglovin? <3

    https://www.facebook.com/pages/Over-The-Rainbow/552459338101589?ref=hl

    http://overtherainbow-julie.blogspot.dk/

    Hilsen Julie

    ReplyDelete