2.10.14

Berlin

Tee: Primark. Shirt: H&M. Harems trousers: My sister's. Sneaks: New Balance. Hair elastic: Glitter
I forrige weekend var jeg i Berlin til et karatestævne, og i den sammenhæng kørte min klub og jeg derned sammen i en stor bus. Det forklarer desuden også, hvorfor at mit outfit var så afslappet og sløset. Der er i virkeligheden intet specielt over det. Derudover så fik vi lidt tid til at gå rundt og kigge lidt i byen, hvilket jeg var bevidst om allerede hjemmefra, så derfor tog jeg naturligvis mit kamera med mig. Jeg kunne så godt tænke mig at komme til Berlin en gang i julen, da jeg ved, det er så hyggeligt der, på denne højtid. Men det må blive en gang i fremtiden. Åh, og hvis nogle af jer er i tvivl, så er det sidste billede fra hallen af, hvor stævnet foregik. 

In the previous weekend I was in Berlin for another karate tournament and in addition to that my club and I drove down there in a big bus. That fact explains my outfit and why it was so comfy and relaxed. In reality it was actually nothing special. However, we did have a little time to walk around in the city, which I was aware of and for that reason I brought my camera with me. I'd definitely love to go to Berlin during Christmas as I know there is such a great atmosphere at that time, but that will be one day in the future. Oh, and the last picture is from the sports arena where the tournament took place, in case anyone was in doubt. 

3 comments:

  1. You have such a cool style! Love the pictures, such a beautiful place!
    hugs

    ReplyDelete
  2. Det ser rigtig fedt ud! Jeg har desværre aldrig været i Berlin, men skal dog snart med min klasse.

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Elsker berlin. Det er virkelig en fed blog du har!
    -Og ikke mindst nogle lækre billeder du tager.
    Hvis du får tid kan du også kigge forbi min blog?
    hilsen Matilde
    http://osnapitzmatilde.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete