7.9.14

WATCH out for this

The watch is from DKNY
Jeg har gået med dette ur lige siden, at jeg modtog det som gave fra mine forældre til min konfirmation for tre år siden. Jeg holder meget af det, og jeg er vild med det faktum, at det er et ret stort ur, men samtidig stadig feminint med diamanterne. Derudover passer uret til alle mine outfits, og det er bare endnu en grund til, at det har en stor betydning for mig.   

I've worn this watch ever since I received it from my parents at my confirmation three years ago. I absolutely love it and I love the fact that it's a big watch but yet still feminine with the diamonds. I think it matches with all of my outfits and that it another reason why it has such a big sense to me. 

2 comments:

  1. Hvor har du bare en superfin blog. :)
    Er ret misundelig over, at du har været i Harry Potter land!!! :o hehe.

    Har tilmeldt mig på bloglovin. Håber, du kunne have tid og lyst til at kigge forbi hos mig. :)

    Amalie // mallevalle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super smukt ur :-) Jeg gad godt at have en ur - jeg kan bare ikke finde ud af hvilket et jeg vil have....sådan er det jo nogle gange.

    ReplyDelete