11.9.14

Pyjamas shirt

Shirt: Vero moda. Jeans: H&M. Shoes: Doc. Martens. Short necklace: A gift. Big diamond charm: Panduro Hobby
"Fed natbluse!" Det var den første kommentar, jeg fik fra min far, da han så mig i denne skjorte. Cool. Tusinde tak daddy, haha. Ikke desto mindre er jeg altså selv ret vild med den, og jeg købte faktisk her den anden dag i Vero Moda, efter at have gået forbi den et par gange. Der er nemlig en Vero Moda stort set lige ved siden af mit gymnasium, og det er så fristende og ikke mindst let for mig at tage et lille smut forbi ind og kigge. Jeg er helt sikker på, at de tjener rimelig godt på alle os elever, der går forbi, eller i hvertfald så at sige mig ;-) Nu har jeg hapset endnu en skjorte til samlingen, yay. 

"What a nice pajamas shirt!" That's what my dad said when he saw me in this. Cool. Well dad, I actually like it, so thanks a lot haha. Nevertheless, I bought this shirt here the other day in Vero Moda after I've walked by it a couple of times. You see, this Vero Moda is placed nearly right beside my gymnasium and it's so tempting for me to like not stop by and look at all the clothes they put outside. I'm sure they earn a lot on us students if so me in particular ;-) Now I've earned one more shirt for my big collection of shirts, yay. 

5 comments:

  1. Hahah jeg kunne heller ikke lade være med at snuppe den med hjem.. Så nu pynter den altså også ret fint i min garderobe!

    Kys og kærlighed

    juliekirkeby.bogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha fin er den altså! Også selvom at flere fra SG slentrer rundt i den ;-)

      Delete
  2. Haha -den er nu ellers rigtig fin!

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Hvor er den bare fed!

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Det er da et sødt og enkel outfit! :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    ReplyDelete