20.9.14

Knitted bracelets

All knitted bracelets by me
Jeg tænkte, at jeg lige ville vise jer nogle af alle de knyttede armbånd, som jeg igennem tiden har lavet. Jeg laver dem stadig i ny og næ, når jeg har en idé til noget nyt, og jeg har da også givet mange af dem væk. Jeg synes personligt selv, at de er vildt flotte, og jeg kan virkelig godt lide, at jeg helt selv kan bestemme hvilke farver, perler osv. jeg vil bruge til dem. 
Noget helt andet er, at jeg faktisk lige nu befinder mig i Berlin, da jeg er til et karatestævne her. Jeg var også til stævne her sidste år, og det er sådan en smuk og skøn by. 

I got this idea that I wanted to show you some of all the knitted bracelets I've made through time. I still make them once in a while when I've an idea for something new, furthermore, I also give some of them away. Personally I think they're so pretty, and I really like the fact that I can style them exactly as I want with different kinds of pearls, colors etc. 
Something completely different is that I at the moment find myself in Berlin where I'm going to compete in a karate competition. I was here last year as well and it's such a nice and beautiful city.

1 comment:

  1. Sikke nogle flotte farver! Og held og lykke med dit stævne :)

    ReplyDelete