14.9.14

All glitter

Top: Creme Frais. Jeans: H&M. Platform ballerinas: Bianco. Bracelets: Gossip. Necklace: A gift
Jeg var til en 18 års fødselsdag i lørdags, og dette antræk var hvad jeg iførte mig i, i den anledning. Noget så simpelt, men alligevel lidt hanky panky med alle de palietter der. Jeg har faktisk ikke haft denne top på siden nytår, da jeg synes, den er fin på sådan en rigtig nytårs-agtig-måde. Men hvis ikke jeg kan have den på til begivenheder som disse, kan jeg jo aldrig iføre mig i den, så jeg kastede mig bare ud i det. Det var en skøn aften og nat, og endvidere hyggeligere at vågne op næste dag med en veninde, kaffe og en serie i TV'et. Naturligvis med morgenhår, nattøj og søvn i øjnene. 

This Saturday I was joining an 18th birthday party, which caused that I ended up in this outfit. A bit simple, yet a little hanky panky with all the glitter and such. As a matter of fact I haven't been wearing this top ever since new years eve as I think it's fancy in a new-years-eve-kinda-way. However, if I can't wear it for occasions like these then I can't wear it all, so I took the plunge. It was an incredible evening and night and moreover, it was nice to wake up the day after with a lovely friend, coffee and a series. With tousled hair, pajamas and sleep in our eyes of course. 

4 comments: