15.8.14

Warner Bros. Studios

Dette indlæg er måske ikke så interessant for dig som ikke kan lide Harry Potter eller har set nogle af filmene. Men da vi var i London, besøgte vi Warner Bros. Studios, hvilket du kan se ud fra billederne af. Dette er stedet, hvor de fleste af optagelserne fra Harry Potter filmene er blevet optaget. Det var ret sjovt at se alle disse ting, og på en eller anden måde mærkeligt at tænke på, at skuespillerne fra filmene har brugt 10 år af deres liv i dette studie. Stort set alting som har været anvendt fra filmene var udstillet der, selv alle parykkerne, tøjet og de forskellige stave fra hvert karakter. Det er helt sikkert værd at kigge forbi dette studie, hvis du enten har en interesse for Harry Potter eller har set filmene!

This might not be so interesting for you if you're not into Harry Potter or haven't watched any of the movies. Because as we were in London we visited Warner Bros. Studios as you might have figured out and this is the place where most of the Harry Potter movies were filmed. It was really funny to see and kinda weird to think about that the actors have spent nearly 10 years of their lives in this studio. Almost everything which have been used for the movies was on view even all of the wigs, clothes and wands of all the characters. This is definitely worth visiting if you like or have watched the Harry Potter movies!

9 comments:

  1. Jeg har ikke set alle Harry Potter filmene, men jeg tror alligevel, at det kunne være meget interessant at besøge studiet - det vil jeg huske til den dag, jeg skal til London!

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    ReplyDelete
  2. Jeg har nogle ting, som jeg gerne vil nå i livet: Et af dem er at tage til England, og bl.a. få muligheden for at se dette studie! Det er simpelthen bare så fantastisk at man kan få muligheden for at komme så tæt på. Det må have været en vild oplevelse :D

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh det vil jeg varmt anbefale dig at gøre! For det var virkelig fedt :-)
      Håber at du en dag får det at se.
      Knus

      Delete
  3. Super fede billeder! Må derhen på et tidspunkt. :-D

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete