22.8.14

Purchases from London

Black and fruity shirt: Primark. Shoes: Doc. Martens. 
Wreaths of flowers, notebook and Joy Division tee: Bought on Camden Market
Sneaks and shorts: Nike and Sunglasses: Primark
All of it is from Primark
Dette er alle mine indkøb fra London af, og jeg er så glade for dem. Jeg har taget alt i brug, bortset fra de to par sokker, hvilket jeg dog snart har tænkt mig at gøre. De vil gå perfekt til et par bare ben, mine Doc. Martens, en højtaljet nederdel og en tee. Men vejret må meget gerne blive bare en smule bedre, før at jeg kaster mig ud i et par bare ben. 

This is everything I bought from London and I'm so happy about my purchases. I've put everything into service besides from the socks, which I intend to do very soon. They would look perfect for bare legs, those pair of Doc. Martens, a highwaisted skirt and a tee. But firstly the wetter could turn just a little better, thanks. 

8 comments: