28.8.14

Portraits

Jeg glemte desværre i mit tidligere indlæg at fortælle jer, hvilket slags kamera, jeg har købt. Det er et 50 mm.'s kamera med en fast brændevidde, hvilket vil sige, at den ikke kan zoome. Det er en smule irriterende, da man skal stå virkelig langt væk fra den person, man tager billeder af. Det gælder især ved full body billeder. Dog synes jeg alligevel, at jeg fik taget nogle yderst gode billeder af min kæreste veninde. Vi er begge to meget interesseret i kampsport, og hun træner både karate og thai boksning, hvor jeg kun træner karate. De to former for kampsport bliver bl.a. udtrykt på de billeder af de to former for kampstillinger, man har indenfor hvert disciplin. Hun har også været tidligere gymnast, så det forklarer hendes fleksibilitet. Alt i alt synes jeg, at billederne på en eller anden måde blev ret ærlige, smukke og ret personlige, da de fortæller mere om hende, end hvad man skulle tro, ved første øjenkast. 

I'm sorry I forgot to mention, which kind of lens I bought in my previous post - it's a 50 mm. camera with a fixed focal length, which is a bit annoying as it for that reason can't zoom. One have to stand very far away to take a full body picture and it can occur to be a bit difficult. However I managed to take some very great pictures of my dearest friend. We're both very into martial arts and she trains both karate and thai boxing where I train karate only. The two types of martial arts are shown in the pictures above as e.g. in the two types of battle positions. She has also been a gymnast and that explains the flexibility she has as well. All together I think that these pictures are truly honest, beautiful and personal and they say a lot about the person she is. 

3 comments:

  1. Super fede billeder! Og mega skøn blog! Lyst til at følges?

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wauw! Virkelig flotte billeder. Jeg kunne forestille mig, at det har været svært for både din veninde og dig med de dynamiske stillinger, så det er sgu godt gået. :D

    ReplyDelete