24.8.14

New lens

Jeg har i så lang tid savlet efter et nyt portrætobjektiv, og nu har jeg omsider taget mig sammen til at købe et. Jeg har haft mit spejlreflekskamera fra Nikon, som er et D3100 for næsten to år nu, og jeg har indtil nu altid brugt den standardlinse, som fulgte med det. Jeg er så glad for den nye linse, jeg har købt, og det er virkelig den bedste investering, jeg har gjort mig i så lang tid. I vil i næste indlæg se billeder af min kæreste veninde, hvor jeg naturligvis har taget min nye linse i brug. Billederne blev simpelthen så smukke af hende. Dette er et lille udpluk af de billeder, som hun tog af mig den dag. 

In such a long time I've wanted to buy a new lens for portraits and now I've finally put my self together to actually buy one. I've had my reflex camera from Nikon, which is an D3100 for almost two years now and I've always used the standard lens, which came with it. I'm so happy about the new one and it's the best investment I've done in such a long time. You'll see an up coming post with pictures of my dearest friend where I of course have put the new lens into service and they're so beautiful. This is a few of the pictures my friend took of me that day. 

5 comments:

  1. Hi Katrine.. you look so nice... i took a look at your blog and its wonderfull.. very nice posts.. AWESOME PICS..!!! Would you like to follow each other;? let me know...
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Fine billeder! Hold nu op, det minder mig om at jeg også snart skal købe en ny linse. ;-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Er hvor dejligt med et nyt objektiv! Jeg fik også for et par måneder side fingrene i et 50 mm objektiv til mit canon kamera, og det er simpelthen så fantastisk!
    super fine billeder!

    astridwille.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
  4. sooooo beautiful!!! Would you like to follow eachother on GFC?! Let me know and follow me on my blog and I will follow you on both GFC and Bloglovin!
    xx
    Annie
    www.the-lostangeles.blogspot.com

    ReplyDelete