19.8.14

Musical outfit

Top: Vero Moda. Lace skirt: Saint Tropez. Sandals: Bought on Crete. Bag: Bought on Crete. Wreath of flowers: Bought on Camden Market
For det første er jeg lidt ked af den kvalitet, som billederne har, - det var ikke ligefrem den bedste belysning at stå der i gangen på hotellet. Ikke desto mindre, så havde jeg dette på, da vi skulle ind og se musicalen "The Lion King", som var noget så underholdende og god. Der var fede kostumer, skøn humor og absolut smukke sangstemmer. Det er i hvertfald ikke den sidste musical, jeg kommer til at se i mit liv. 

Firstly I'm so sorry for the bad quality and a bit shaken pictures, it wasn't the greatest light in the halls of the hotel. Nevertheless, I wore this as we went to see the musical "The Lion King", which was so entertaining. Such great costumes, hilarious humor and excellent singing voices. I'm definitely going to see more musicals in my life. 

7 comments:

  1. Ej, et fint outfit! Jeg kan helt vildt godt lide blomsterne, du har i håret!

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    ReplyDelete
  2. Hvor fint! :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Hvor er den kjole bare helt sindssyg smuk :D

    ReplyDelete
  4. i'm so in love with your look ♥

    xx
    Janelle
    Styles & Prints

    ReplyDelete
  5. Hvis jeg skulle se en musical, så skulle det absolut også være Lion King. Jeg har hørt fantastiske ting om den :)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    ReplyDelete
  6. super flot outfit - meget teater like :-)

    ReplyDelete