9.8.14

Graffiti walls

Top and shorts: Only. Wreath of flowers: Bought on Camden Market. Sneaks: Nike
Da min familie og jeg sad på en bænk i Camden Town ved et lille græsområde og spiste frokost, fik jeg øje på dette fede område. Jeg hev min søster under armen, og vi tog naturligvis en masse billeder. Det var så cool et område, der var fyldt med fede former for graffiti, hvilket du også kan få et lille indblik af i mit tidligere indlæg. 

As my family and I sat on a bench in Camden Town in a tiny grass area to eat some lunch I spotted this place. My sister and I went over there and immediately took some pictures. It was such a cool place with all kinds of graffiti, which you also can see a bit pictures of in my previous post. 

4 comments:

  1. Alt for lækker baggrund! Super fint outfit :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. very good looking :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hvor ser det altså fedt ud! Og dit tøj er super flot!

    -Mathilde

    ReplyDelete