12.8.14

Going back to school

T-shirt: Monki. Shorts: Gina Tricot. Bag: H&M. Sneaks: Nike. Sun glasses: H&M
I morgen starter jeg i skole igen på mit sidste år i gymnasiet som 3.g'er (!) Jeg ser så meget frem til at være samlet med min klasse igen, men på den anden side, så ved jeg også, at dette år bliver hårdt. Det er både pga. af karaten samt alle de kommende stævner, jeg skal til, men også af den grund, at det er nu, at alt tæller. Ikke at tingene ikke talte før, men især dette år bliver ikke for sjov. Dog vil jeg da sige, at jeg alt i alt stadig glæder mig til at komme tilbage og svede på skolebænken igen!

Tomorrow I'm going back to the third and last (!) year of the gymnasium. I'm so excited to see all of my class mates gathered again but on the other hand then I know that this year on the same time is going to be rough. Both because I'm busy with karate and tournaments but also because of the fact that this is the year where everything is taken into a count. Not that things weren't that before, but this year it's getting serious. Though all in all I'm excited to get back! 

3 comments:

  1. Sikke nogle fine shorts! Hav en god første skoledag i morgen :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    ReplyDelete