7.8.14

Camden Town

Jeg overtalte min familie om, at vi helt sikkert skulle tage til Camden Town for at se Camden Market, da jeg besøgte det tidligere i år på studietur, og var helt vild med det. Jeg elsker at gå rundt i gaderne der, da der er sådan en fed stemning, alt for cool mennesker, fine boder, sjove bygninger og ikke mindst masser af lækker og international mad. Min mission blev fuldendt eftersom, at min familie endte med at være lige så vild med byen, som jeg. Jeg kan slet ikke vente med at vise jer de fine ting, jeg købte her og generelt de andre indkøb fra London af også.  

I convinced my family to go to Camden Town to see the Camden Market as I went there on my study trip earlier this year and was so digging it. I love walking around the streets of Camden as there first of all is such a good atmosphere, cool people, great stalls, freaky buildings and lots of delicious and international food. My mission was accomplished because my family turned out to love the city just as much as I did. I can't wait to show you the things I bought here and in general all the purchases from London. 

4 comments:

  1. woww what a nice place!! I love the graffiti walls!

    ReplyDelete
  2. Du tager super skarpe billeder. Jeg savner virkelig London når jeg ser de billeder!

    Kig gerne forbi min blog: olinejosefine.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Rigtig gode billeder!
    Tusind tak for din kommentar.

    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Årh har altid elsket Camden så højt, det er som mit andet hjem! ;)

    Knus!

    Ps kig ind forbi bloggen, hvor man kan vinde et gavekort til vintagebutikken Morfarsmoustache!
    http://www.gittemary.com/2014/08/give-away-morfars-moustache-voucher.html

    ReplyDelete