16.7.14

Skulls

T-shirt: Gina Tricot (but DIY skull). Shorts: Vero Moda. Lace bra: Bilka. Necklace: H&M. Skull bracelet: Made by me. Gold bracelet: A gift. Hair elastic: Glitter. Sneakers: Nike
Jeg sætter snart kurs imod London, og jeg glæder mig helt vildt. Jeg var der sidst en gang i marts, og jeg er sikker på, at det bliver en lige så stor fornøjelse som sidste gang. Det ser ud til, at vejret bliver rimelig godt, så det er rart. Der er ikke noget værre end at gå rundt i en storby i noget møgvejr, så det sætter jeg pris på. I vil uden tvivl nok få en masse billeder at se, når jeg kommer tilbage igen :-)

I'm soon going to London and I'm so excited. I was there back in March and I'm sure that it's going to be just at wonderful as back then. It seems like that the wetter is pretty good too at the moment so that's beyond great. There is nothing worse than walking around in a large city in a shitty wetter so I'm thankful for that. You'll without a shadow of a doubt get some pictures of my trip when I get back home :-)

11 comments:

  1. Åh, alle skal bare til London, synes simpelthen det er snyd, vil så gerne afsted. Men når det er sagt, synes jeg dit outfit er virkelig fint :)

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
  2. Sikke et fint sommersæt - shortene er helt vildt fine :-)

    ReplyDelete
  3. Så fine shorts, er vild med farverne - det hele ser super godt ud ;)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Visit My site : Find your indian partner online Browse girls's of latest pics.

    Click here to next website: It is about free girls dating 100% free to contact other me at all times.

    ReplyDelete
  5. Lækkert lækkert lækkert outfit! Så fedt sammensat!

    Kig gerne forbi - http://linnealafleur.blogspot.dk

    ReplyDelete
  6. Er ret vild med dit outfit - så fint!
    Hvis du har lyst skal du være velkommen til at kigge forbi min blog - har en giveaway kørende :)

    ReplyDelete
  7. De shorts er bare alt for flotte! Elsker outfittet!

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    ReplyDelete
  8. Virkelig helt sommerperfekte billeder! Hvor er du smuk :)

    Og dejligt med en ventende London-tur! Sidste gang jeg var der, regnede det netop næsten hele tiden, og nøj det var en skam, for byen er jo bare så fantastisk at slentre rundt i. Jeg håber, du får en enestående tur :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak skal du have, hvor er du sød :-)
      Øv at høre, at vejret var mindre godt, da du var der… For du har helt ret, det er en vildt lækker by at slentre rundt i. Tak for det, håber du får en god sommerferie!
      Knus

      Delete
  9. Lækre shorts! Og skønt med en tur til London, det ville jeg godt nok også gerne :D

    - Louise Lykke
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    ReplyDelete