4.7.14

Oh so white

Jeg har arrangeret dette indlæg til jer, imens jeg er på Roskilde Festival, så der ikke er helt så stille igen herinde. I løbet af de sidste par år, har jeg opdaget, at jeg har en kærlighed for blazere. Jeg har 5 blazere - indtil videre og jeg digger dem rimelig meget. Man kan bruge dem til de lidt mere casual oufits, som dette og til de lidt mere festlige nogle af slagsen, det sku' fedt. 

I've arranged this post for you awhile I'm gone on Roskilde Festival. Through the years I've discovered that I've a thing for blazers. I've like 5 blazers - for now and I'm so digging them. I can use them for both casual outfits as these and more festive outfits as well it's great. 

Blazer: Vero Moda. T-shirt: Gina Tricot. Jeans: Zara. Sneaks: New Balance. Belt: Random. Hat: H&M

4 comments: