26.7.14

Maxi

T-shirt: Primark. Skirt: Vila. Sandals: H&M. Bag: Primark. Sun glasses: H&M. Gold bracelet: A gift
Jeg havde dette på, da jeg besøgte min mormor og morfar her før jeg tog afsted til London. Det var som altid super hyggeligt, og der var naturligvis lækker mad. Min mormor havde lavet en masse lækkert smørebrød, og herefter var der wienerbrød til kaffe, og efter det snacks. Haha det er så typisk bedsteforældre, men jeg holder sgu af at blive fedet op. 

I wore this as I visited my grandma and grandpa before I went to London. It was as always really cosy and lots of delicious food. My grandma made some traditional Danish lunch and for the coffee afterwards there was cakes and after that some snacks. Haha so typical grandparents, but I love it though. 

2 comments:

  1. Dejligt outfit! :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Virkelig fin nederdel (:

    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete