18.6.14

The pearl trend

I må have lagt mærke til den perletrend, som pretty much er alle steder her på det seneste. Og ja, jeg har valgt at hoppe med på den efter, at jeg har set en masse bloggere, der har købt nogle øreringe ligesom disse på ebay. De dyre af slagsen koster omkring 500 kr. og opefter, og jeg købte altså disse to for samlet 60 kr. Hvilket røverkøb. Derudover som I kan se, flasher jeg også lige mine nye piercing, som jeg fik lavet sammen med en veninde, der gjorde det samme. Jeg har ønsket den i sådan en lang tid, og nu har jeg den omsider. 

You may have spotted the pearl trend with all the rings, necklaces and ear rings lately. Well, I kinda like it as well and when I saw at several blogs that some bloggers had bought some ear rings like this on ebay I couldn't resist. The expensive ones cost round about 500 DKK and up and I bought these two ear rings altogether for 60 DKK. What a scoop. Oh and as you can see I'm flashing my new piercing which I got with a friend who decided to do the same. I've wanted to have it in such a long time and now I finally have. 

The ear rings are from ebay

2 comments:

  1. love the second one!

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. har godt lagt mærke til den, og synes det er en fed trend! Og din piercing er så fin <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/mine-parfume-favoritter/

    ReplyDelete