5.6.14

Presents

Som I kan se, fik jeg så mange smukke gaver til min fest. Jeg har også inkluderet nogle af de gaver, som jeg modtog fra familien, som fx guldarmbåndet. Jeg fik det af min mormor og morfar, og det er et armbånd, som min mormor bar i sine unge dage. Det er helt sikkert en af de bedste gaver, da jeg elsker idéen om, at den har en historie bag sig. Jeg kan slet ikke vente med at tage alle disse lækre ting i brug!

As you see I got so many beautiful presents for my birthday party. I did also conclude some of the presents I received from my family as e.g. the gold bracelet. I received it from my grandmother and grandfather and it's been my grandmother's when she was younger. It's definitely one of the best presents, I love the fact that it has some sort of history long back. I can't wait to put all of these things into action!

Both dresses: Pieces. Skirt: H&M. Both necklaces: H&M. Leo and pink bracelets: Våga. Silver and black bracelets: Gossip. Feather bracelet: Pieces

6 comments:

  1. Hold da op, hvor er gaverne fine, især kjolen! Omg <3

    kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete
  2. you lucky girl!

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Den første kjole er simpelthen så smuk! Og neglelakken også. Er det French It Up?

    http://industrialbarbie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Sara :-) Den grønne neglelak er fra "nailstation" og den anden er fra "Opi".

      Delete
  4. super lovely items!
    have a happy weekend!

    Nameless Fashion Blog

    ReplyDelete
  5. Fine gaver. Er især vild med kjolen på det øverste billede (:

    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete