22.6.14

Pastels

Jeg fik luftet min nye kjole til min kusines barnedåb, hvor min mor skulle være gudmor, og jeg skulle være fadder. Jeg var faktisk lidt stolt over at blive spurgt om det, og i den anledning spurgte de mig også, om jeg ville læse forældrebønnen højt i kirken, hvilket jeg naturligvis sagde ja til. Efter ceremonien spiste vi en lækker brunch på en restaurant i havnen. 

I took my new dress into service as my family and I went to my cousin's baptism where my mother was the godmother and I were the sponsor. I was a bit proud of that they asked me that favor and as a matter of fact they also asked if I would read a prayer out loud. Afterwards we ate a lovely brunch in a restaurant near the harbor. 

Dress: Pieces. Sandals: Bought on Crete. Necklace: A gift. Ear rings: Ebay. Big ring: Georg Jensen. Flower ring: Pandora

10 comments:

  1. Kan du sende mig et link, hvor man kan købe den ørering?! For gud hvor er den smuk, ligesom din kjole <3

    Knus <3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Kathrine! Jeg har købt dem på ebay, hvor jeg skrev "pearl ear rings" i søgefeltet. Jeg kan ikke finde lige præcis dem jeg købte, men her har du et link til nogle, der er ens:
      http://www.ebay.com/itm/Fashion-Womens-Stud-Earrings-Gold-Filled-Double-White-Freshwater-Pearl-HOT-/131178438536?pt=Fashion_Jewelry&hash=item1e8ad81f88

      Held og lykke med det! Og tak :-)

      Knus

      Delete
  2. Hvor ser du godt ud! :-) Kjolen er så sød.

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Wauw, en fin kjole!
    Håber I havde en helt fantastisk dag! :)

    - Louise Lykke
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  4. wow what a stunning dress! the print is absolutely gorgeous! you look beautiful :)

    http://katslovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Lovely Dress ,you look gorgeous <3

    big Hugs <3

    ReplyDelete
  6. Virkelig fin kjole!!

    Kig gerne forbi min blog :)

    Knus
    sofiesdyr.blogspot.dk

    ReplyDelete
  7. Virkelig fin kjole ! Hvor har du købt den ? :)

    ReplyDelete