13.6.14

Confirmation outfit

For nogle weekender tilbage var jeg til en konfirmation, hvor jeg havde dette på. Jeg købte denne kjole langt tilbage i 1.g til galla, og jeg har rent faktisk brugt den mange gange siden. Jeg hader nemlig den idé om, at man køber noget og kun bruger det én gang. Derfor er jeg så glad for, at jeg har fået denne kjole brugt mere end én gang, selvom at det er en fin gallakjole. 

A few weekends ago I was joining a confirmation where I wore this. I bought this dress for my first prom and I've used it for several occasions as birthdays, for christmas and at least a confirmation as here. I hate the idea of that one buys something and only use it once. For that reason I'm glad that I've put this dress into service a lot of times, even though I bought it for prom. 

Dress: Zara. Bracelet: Georg Jensen. Flower ring: Pandora. Diamond ring: Skagen. Shoes: Bianco

5 comments:

  1. Hvor er du altså fin!

    www.simonie.dk

    ReplyDelete
  2. Super fin blog du har dig!
    Jeg har endelig fået taget mig sammen til at starte en ny blog på bloggers delight, da jeg havde en blog hos blogspot før. så ville blive så glad, hvis du ville kigge forbi, og måske smide en kommentar. http://annesophie.bloggersdelight.dk/
    Og hvis det lyster, ville jeg blive endnu mere glad, hvis du ville følge med på min bloglovin her https://www.bloglovin.com/annesophielynge
    knus fie

    ReplyDelete
  3. You look super cute.
    Have a wonderful Sunday!
    Dusana :-)

    www.letnedni.com

    ReplyDelete
  4. Usually when I buy a dress for one occasion I tend to wear it to many events as well! :)
    Your dress is very classy and chic at the same time + black is a very timeless color, right? :)

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  5. Du er godt nok fin, og den kjole er smuk til dig! <3

    www.kaathrinejohansen.bloggersdeight.dk

    ReplyDelete