26.6.14

8 things I'm gonna do this summer

1. Jeg skal forhåbentlig tage min nye bikini fra H&M i brug enten i min have, på stranden eller i kalkgraven. 
2. Jeg skal på Roskilde Festival (!) som for mig allerede begynder på lørdag. 
3. Jeg skal naturligvis træne karate, fitness og løbe. 
4. Jeg skal tilbringe en masse hyggelige stunder med alle mine kæreste. 
5. Jeg skal færdiggøre mit kørekort, som jeg begyndte på for et par uger siden. 
6. Yeah jeg er startet på "Gossip Girl" efter jeg for flere år siden rent faktisk har læst alle bøgerne. 
7. Jeg skal tilbage til London igen, med min familie denne gang. 
8. Jeg har omsider tid til at sætte mig ned og læse lidt, så jeg har lånt magasiner på biblioteket samt digtsamlingen af Yahya Hassan - som btw er vild interessant at læse. 
Hvad skal I lave denne sommer?

1. I'm hopefully gonna use my new bikini from H&M either in my garden or on the beach. 
2. I'm going to Roskilde Festival (!) this saturday actually. 
3. I'm gonna train karate, fitness and go running as well. 
4. I finally have all the time to spend some time with all my lovely ones. 
5. A few weeks ago I started on getting my driver license and I'm going to continue with that for the rest of the summer. 
6. Oh yeah I started on the series "Gossip Girl"- haha no words needed. 
7. I'm going back to London again though with my family this time. 
8. I finally have some time to read so I've borrowed a lot of magazines from the library and the collection of poems written by Yahya Hassan - which btw are so interesting. 
What are you going to do this summer?

10 comments:

  1. Lyder som om det bliver en god sommer for dig, og Roskilde bliver fedt, men jeg skal ikke med, øv! :(

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  2. Fedt indlæg - gode billeder! Skal ikke det store denne sommer, håber bare på lidt sol i Danmark ;)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Dejligt indlæg. Det ser ud som om du har en skøn sommer foran dig :)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Good luck with your driving licence ! It's going to be fine !

    Would you like to follow each other ?

    Kisses,

    Emily from Pretty Tiny Things

    ReplyDelete
  5. love your pictures <3

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Lyder rigtig dejligt :)
    Håber du vil kigge forbi min blog!!

    Knus
    sofiesdyr.blogspot.dk

    ReplyDelete
  7. ooh love your swimsuit! so cute :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. That's a great list! I am also going to London at the end of this summer! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    ReplyDelete