28.5.14

Power to the flower


Jeg har indtil videre været op til to årsprøver og en skriftlig matematik eksamen, men jeg har dog både en årsprøve og en eksamen igen, hvor det sidstnævnte er mundtlig tysk… yeah shit. Men udover det så har jeg haft nogle skønne dage og i morgen, der holder jeg min 18 års. Det ser jeg helt vildt meget frem til. 

For now I'm done with two annual examinations and one math exam and I've one of each back where the one of them is oral German… yeah shit. However it has been some excellent days recently and tomorrow I'm hosting my 18th birthday party. I look so much forward to it. 

Trousers: H&M. Sweater: H&M. Necklace: Primark. Bag: Bought on Crete. Shoes: Deichman. Cap: New Yorker 

7 comments:

  1. Er helt vild med bukserne, de er så fine!

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  2. Fedeste outfit! :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Very cool!

    SSSx
    www.stylestreetstalker.com

    ReplyDelete
  4. fedt outfit :)
    nyt indlæg på min blog, kommenter gerne! http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  5. Great! Love it ,super gorgeous :)

    kisses

    ReplyDelete
  6. Lækreste bukser, wow!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete