17.5.14

Pink lady


I går var jeg til konfirmation, og jeg greb derfor muligheden for at låne min søsters meget smukke kjole. Jeg er så vild med kjolens snit og form, som er så yderst feminin. Uheldigvis holdte to af vores venner konfirmation samme dag, så min familie og jeg blev nødt til at splitte os op. Så min far og jeg var til en sammen, og min søster og mor en anden. Det var dog alligevel en skøn dag med masser af lækker mad, dejlige mennesker og hyggelige stunder. 

Yesterday I was joining a confirmation and in addition to that I borrowed this beautiful dress from my sister. I'm crazy about the cut and shape of the dress, so feminine. Unfortunately two of our friends were celebrating confirmation the same day and therefore my family and I needed to split up. My dad and I joined one and my mom and sis joined another. However it was an amazing day with lots of good food, lovely people and cosy moments. 

Dress: Gina Tricot and Shoes: Bianco

4 comments:

  1. Hvor ser du bare smuk ud! Fantastisk farve kjolen har :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Sikke en fin kjole :-) dejlig sommerli' og luftig.
    /Camilla
    http://cfashion.dk/

    ReplyDelete
  3. beautiful dress dear!xo shara

    ReplyDelete