25.5.14

Oreo chocolate muffins


Jeg bagte disse muffins til mine klassekammerater for noget tid siden. Jeg fandt opskriften på disse oreo/chokolade muffins på en blog, her. Jeg smagte dem faktisk ikke selv, men folk sagde, at de smagte godt, selvom at jeg havde givet dem lige en tand for meget i ovnen. Men kast jer ud i det, hvis I har lidt tid tilovers :-) Og held og held til alle jer, der skal til eksamen de næste par uger!

I baked these muffins awhile ago for my class mates. I found the recipe on these oreo/chocolate muffins on a blog, here. I didn't taste them myself but people said that they tasted good, though I gave them a bit too much time in the oven. However try it out if you've time for it :-) And good luck to all of you whose is going to the exam the next few weeks!

9 comments:

  1. they look so tasty! i would like to eat them:3

    ReplyDelete
  2. De ser virkelig lækre ud!
    http://blondealien.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  3. De ser rigtig gode ud!

    aseaofinspiration.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. hvor er de dog lækre og fine! JEg gad gerne smage sådan en <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis du lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  5. Mums de ser lækre ud :-)
    /Camilla
    http://cfashion.dk/

    ReplyDelete
  6. De ser godt nok lækre ud!

    Tag gerne et smut forbi min blog og kommenter hvad du synes!
    xx Villa Villekulla, mitvillavillekulla.dk

    ReplyDelete
  7. Undskyld sproget, men fuck, de ser lækre ud! Mums!

    ReplyDelete