20.4.14

Spring is finally here


Det føles som om, at jeg har lavet en million ting i løbet af de sidste par dage… Der har været fest, træning, en fødselsdagsfest, jeg har læst osv. Og i dag smutter min familie og jeg til Sverige, da vi har familie der. Det bliver så hyggeligt. Hey, har I lagt mærke til vejret? Foråret er omsider kommet!

I feel like I've done a million things these past days… Party, training, birthday party, reading etc. and today I'm off to Sweden as I've family there. I'm excited! Wow and have you noticed the wetter? Spring is finally here folks!

T-shirt: Gina Tricot. Jumpsuit: Saint Tropez. Blazer: Gina Tricot. Necklace: Random place. Sneaks: Nike

8 comments:

  1. Lækkert outfit! :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. such a pretty look! i love that you layer a loose tee over the jumpsuit! so cute! and this look is awesome with those cool sneakers :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. i love this jumpsuit and necklace, lovely :)
    and yea i also have beautiful, sunny, warm weather :)

    ReplyDelete
  4. Sød look, er vild med skoene<3 Dejligt sommeren endelige er på vej var? Tak for din kommentar på min blog, kig endelig forbi! - http://jannielucia.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. thank you for your comment! Great look, I love nike sneakers, I'm so happy too , about the spring! kisses!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. so creative!XOXO
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. you are soo chic and yesss spring is here!!! love love

    kisses

    ReplyDelete
  8. Du er så smuk og fin i det outfit, og skoene i love it!

    Kig gerne forbi min blog, har en konkurrence igang! Knus.
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    ReplyDelete