25.4.14

See you soon London


Dette er det sidste indlæg, som jeg vil vise jer om min studietur fra London af. Billederne er ret så blandede, og de er taget i Oxford, Westminster Abbey, Camden, the subway og til sidst The British Museum. Jeg synes selv, det er lidt interessant, at det først billede her symboliserer en start, hvor det sidste her symboliserer en slutning… eller ikke helt alligevel. Skinnerne fortsætter, hvilket min rejse med London også gør. Jeg skal nemlig til London igen til sommer, dog med min familie denne gang. Jeg glæder mig så meget til at komme tilbage igen. 

This is the last post I wanna show you about London from my study trip. The pictures are a bit mixed up and they are all taken in Oxford, in Westminster Abbey, Camden, the subway and at least the British Museum. Somehow I find it funny that the first picture in the subway symbolizes a beginning and the last one an ending… and then not quietly. The rail continues, cause I'm actually going back to London again this summer but with my family though. I can't wait to come back again. 

4 comments:

  1. Dejlige billeder og lyder virkelig som en fed studietur! London er en dejlig by jo, selvom jeg ikke har været der, drømmer jeg mig altså dertil i Londons fine gader :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  2. Fuck hvor er du dyb her.. Rart med et indlæg, hvor du tænker lidt over tingene.. Ellers flotte billeder! #filoalex

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha har det fra dig af jo… Filoalex smitter noget så grusomt manner

      Delete
  3. Fantastisk smukke billeder Katrine! London er uden tvivl min favoritby i europa. Og super poetisk sat op, haha. Godt du får muligheden for at komme tilbage igen her til sommer. :)

    ReplyDelete