16.4.14

Müsli buns


Jeg har i virkelig lang tid ville bage müsli boller, men jeg har ærligt talt ikke rigtigt fundet tid til at gøre det. Men da jeg lige er rykket op i ny vægtklasse i karate og på den måde havnet lige på grænsen, var jeg lidt tvunget til at tabe mig lidt. Jeg er på ingen måde tyk, jeg er ret høj og rimelig muskuløs men da jeg gerne vil undgå det scenarie, hvor jeg går rundt op til et stævne og frygter, at jeg vejer for meget, besluttede jeg mig at ændre mine kostvaner. Jeg har altid tænkt over, hvad jeg har indtaget, men i de sidste to uger har jeg skåret pasta, ris, kartofler, hvidt brød, kage og slik fra og spist masser af kød, æg, grøntsager, nødder og frugt samt kun drukket vand, mælk, kaffe og smoothies. Af den grund fandt jeg lejlighed til endelig at lave disse müsli boller som mellemmåltider. Disse indeholder to bananer, et æble, 100 g. mørk chokolade, havregryn, müsli, forskellige korn, nødder, grahamsmel og vand. I skulle tage og kaste jer ud i det, de smager lækkert!

In such a long time I've wanted to bake some müsli buns but I honestly haven't really had time for it. But as I've moved up in another weight category in karate and therefore near the line I was forced to lose a bit weight. I'm not fat at all, I'm quite tall and I'm quite muscular as well but in order not to be afraid of weighting too much I decided to change my diet a bit. I've always thought a lot about what I've been drinking and eating, but in these two past weeks I've been cutting off pasta, rice, potatoes, white bread, cake, candy and been eating lots of meat, egg, vegetables, nuts and fruit and only been drinking water, milk, coffee and smoothies. For that reason I baked these buns for healthy in between meals. They contain two bananas, an apple, 100 g. dark chocolate, müsli, rolled oats, different sorts of corns, nuts, graham flour and water. You should try it, they tasted really good!

6 comments:

  1. mums det ser lækkert ud :')

    http://annesophielynge.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. makes me hungry.. lovely post!

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mums, de ser vildt lækre ud :) hvor er du sej, at du bare kan sige til dig selv, at du kun vil spise det og det - det gad jeg godt kunne!

    ReplyDelete
  4. årh, de ser lækre ud!

    Kig forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. de ser vildt lækre ud!
    kig gerne forbi, og smid en kommentar hvis det lyster
    fieskovflatau.blogspot.dk

    Knus

    ReplyDelete
  6. De ser virkelig utrolig lækre ud, hold da op! :)

    Kig gerne forbi, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete