5.4.14

Finally 18!


I dag fylder jeg 18 år, hvilket på ingen måde er gået op for mig endnu. Tiden går simpelthen så hurtig! Gud jeg lyder gammel, men det synes jeg sørme, at den gør. Jeg skal dertil tilbringe min fødselsdag til DM i karate, hvilket faktisk på ingen måde gør mig noget. Jeg ser bare frem til at rykke op i en ny kategori - senior kvinderne og give alt hvad jeg kan. Efter stævnet slæber jeg tre af mine veninder med hjem til lækker middag og hygge. Må I alle få en god dag!

Today I'm turning 18 years old and I haven't realized that at all yet. Time goes by so fast! Gosh I sound old but it really does. I'm going to spend my b-day competing at the national championships in karate, which doesn't bother me at all. I'm so excited as I'm moving up in another category - the senior women and give all I've got in me. After the competition I'll bring three friends with me at home for a lovely dinner and a cosy time. May all of you have a nice day!

The outfit is from London
Peplum top: Sparkz. Skirt: My friend's. Necklace: Primark. Leather jacket: Benedikte Utzon 

5 comments:

  1. Tillykke med fødselsdagen!! :-)

    ReplyDelete
  2. Tillykke med fødselsdagen igår! :)

    Kig gerne med på bloggen, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
  3. Stort tillykke med fødselsdagen for en fem dages tid siden :) Jeg håber du havde en dejlig dag!

    ReplyDelete
  4. Flot fødselsdags outfit du er hoppet i :-)

    // hvidbrunette.blogspot.dk

    ReplyDelete