Saturday, March 15, 2014

London baby


I morgen rejser jeg til London på studietur med min klasse, og jeg glæder mig simpelthen så meget! Vi skal lave og se så mange spændende ting, og deriblandt skal vi se musicalen "Thriller" om Michael Jackson. Jeg kan slet ikke vente - for jeg er virkelig fan af ham. Jeg slæber mit kamera med, så jeg vil naturligvis tage en ordentlig røvfuld billeder. Hvilket I nok vil blive ofre for, når jeg engang kommer hjem igen, haha. Btw så har jeg arrangeret et par indlæg til jer, så der ikke er helt stille her på bloggen. Pas på jer selv :-)

Tomorrow I'm off to London on a study trip with my class and I'm so, so, so excited! We are going to do and see so many interesting things and among them we're going to see the musical "Thriller" about Michael Jackson. Seriously I can't wait - because I'm such a big fan. I'm bringing my camera with me so I'll of course take a bunch of pictures. You'll probably have to suffer from all I've seen when I get back home, haha. Btw I've planned a few posts for you to break the silence in here. Take care all of you :-)

Turtleneck sweater: H&M and ear rings: A gift

7 comments:

  1. Rigtig god tur! Hvor er du smuk :)

    www.simonie.dk

    ReplyDelete
  2. Lucky you, London is amazing! kisses :) new post on my blog!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    www.facebook.com/blondeallaround

    ReplyDelete
  3. Virkelig fine billeder af dig! Turtleneck og hoops er en skøn kombi.
    Jeg er SLET ikke misundelig - rigtig god tur til London! :-)
    (Kys lige Topshop på Oxfordstreet for mig ikk?)

    ReplyDelete
  4. so gorgeous! I love it!


    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  5. Håber du har en perfekt tur frøken! Vi er MISUNDELIGE.. :)

    Pernille&Christian

    ReplyDelete