21.3.14

Homemade orange juice


Hvergang jeg har været ude og løbe, bliver jeg altid så motiveret til at spise og drikke lidt sundere - ikke fordi jeg er speciel usund, men anyways. For hvis jeg bare spiste en Mars bar lige efter, ville det hele ligesom være lidt spildt. Derfor pressede jeg nogle appelsiner her den anden dag efter en løbe tur, puttede nogle isterninger i glasset og stillede det i køleskabet i en halvtimes tid. Så lækkert. 

Every time I've been out running I always become so motivated to eat and drink more healthy. Because if I just ate a Mars bar or something right after the whole run would have been wasted. So, here the other day after a run I squeezed some oranges, added some ice cubes and put it into the refrigerator in an half an hour. Really delicious. 

4 comments:

  1. Åh, det lyder virkelig lækkert :) Det ser også rigtig lækkert ud :)

    ReplyDelete
  2. ja, det er super lækkert - og ser mindst ligs så lækkert ud

    Bjarne

    ReplyDelete
  3. uh, hvor ser det lækkert ud!

    Kig gerne forbi min blog, hvor jeg har en lækker giveaway igang!
    - Stinewinth.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Det lyder så lækkert mhm!

    Kig gerne forbi, knus.
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete