Tuesday, March 4, 2014

Copenhagen at its best


I vinterferien var min familie og jeg inde i København for at tulre rundt, se os omkring og til sidst se filmen "The Wolf of Wall Street" - hvilken btw var så god! Jeg ville i den grad anbefale den. I så fald er der intet bedre end at gå rundt i Københavns hyggelige gader og nyde stemningen. Det er noget jeg højst sandsynligt aldrig vil blive træt af. Det ville dog have været en tand bedre, hvis vejret var bare lidt varmere, men den tager jeg da bare til sommer. Derudover så endte jeg med at købe en ny læderjakke på udsalg med 50% fra Benedikte Utzon, som jeg vil vise jer i et andet indlæg. 

In the winter holiday my family and I went to Copenhagen to chill, walk around and at least watch the movie "The Wolf of Wall Street" - which btw is so good! I'd definitely recommend it. Walking around in the streets of Copenhagen is amazing and I'd never get tired of it, there is such a great atmosphere. Though it could have been better if the wetter was just a bit warmer, but good it was. Also, I bought a new leather jacket on sale (50%) in Benedikte Utzon which I'll show you in an outfit later on. 

9 comments:

  1. I have never been to Copenhagen, but visited Salzburg, so I can imagine these cities will have much in common as many European cities do, I mean their old city centres. Lovely pictures, thank you for sharing your experience darling, it was very interesting. <3 xoxo
    www.stylehenge.com

    ReplyDelete
  2. Rigtig fine billeder! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Rigtig gode billeder! Jeg tænkte på om vi kunne følges? :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Rigtig skønne billeder!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. Rigtig dejlige billeder :)
    Lyst til at følges? - http://perspectivedfw.blogspot.dk

    ReplyDelete
  6. Hi dear!! I really enjoy your blog, its amazing!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: NO ONE COULD DENY
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  7. lækre billeder!

    kig gerne forbi,
    - stinewinth.blogspot.dk

    ReplyDelete
  8. DEt ser ud til at have været en super fed tur<3
    Kig gerne forbi, måske vil du følges? - http://jannielucia.blogspot.dk

    ReplyDelete
  9. smukke farver og skønt lys i disse Københavner billeder

    ReplyDelete