23.3.14

Best study trip


Jeg ankom fredag fra London til København efter en alt for fed studietur. Wow. Jeg ville ønske, at jeg kunne rejse tilbage igen med alle mine klassekammerater, for jeg kunne sagtens have snuppet en uge mere med dem og London. Lige nu sidder jeg bare og kigger billederne igennem igen og igen, bare for at blive mindet om alle de gode øjeblikke, vi har haft. Som I kan se på billederne, så vi på førstedagen alle de typiske London attraktioner, hvilket vi gjorde i de dejligste vejr, så intet brok herfra. Jeg har så mange flere billeder at vise jer, så stay tuned!

Friday I arrived back from London and it has been such an incredible trip. Wow. I just wanna go back there with all of my class mates and I could certainly spend a week more with them and London. At the moment I'm just looking through all of the pictures again and again to be reminded of all the good moments we've had. As you see on the pictures we saw all the really typical London attractions the first day and it was such a lovely weather, so no complaining. I've so many more pictures to show you, stay tuned!

4 comments:

  1. Har fuldt din blog i noget tid nu.^^
    Har ud måske lyst til at følges på GFC? :)

    ReplyDelete
  2. Jeg har også selv været på studietur i London i sin tid - det er sådan en lækker by :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Skønne billeder :-) London er en dejlig by!

    ReplyDelete