Tuesday, February 25, 2014

Pink lady


Vi går i den grad mod bedre tider med hensyn til vejret, og derfor bliver mit humør tildels også meget bedre, da mit humør afspejler sig lidt efter vejret. Det er lysere om morgenen, solen er fremme (dog stadig køligt) og jeg føler mig gladere. Dog glæder jeg mig stadig endnu mere til sommer, sol og mindre tøj. 

The outlook is definitely brighter when speaking of the wetter and therefore my mood as well, as my mood is reflected in how the wetter is. It's brighter in the mornings, the sun is up (however it's still coolly) and I'm feeling way happier. Nevertheless I still look forward for summer, sun and less clothes. 

Beanie: Bought on a market. Leggings: Pull and Bear. Necklace: Fullah Sugah. Sweater: H&M. Shoes: Jette Friis

8 comments:

  1. Jeg har det også som om at mit liv spejler sig efter vejret:-)
    Nyder det gode vejr!

    -Caroline
    http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    Lyst til at følges?

    ReplyDelete
  2. Rigtig fede leggins! :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. perfecttttttttttt<3
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. like your leggings and necklace!
    <3 Zhanna, www.stylehenge.com

    ReplyDelete
  5. Fede leggings og halskæde :-D

    Knus
    www.blogaboutmia.com

    ReplyDelete
  6. Søde billeder, vild med outfitet<3

    Kig forbi, http://jannielucia.blogspot.dk

    ReplyDelete