22.2.14

A walk


Min gode veninde og jeg gik os en tur omkring søerne på Amager, og det var så fredfuldt og smukt. Jeg tog mit kamera med mig, eftersom at jeg ikke har taget landsskabsbilleder i rigtig lang tid nu, og at jeg rent faktisk savnede det. Så indimellem tøsesnakken tog vi os nogle billeder, og dette er resultatet af det. 

My good friend and I went for a walk around the seas on Amager and it was so peaceful and beautiful. I brought my camera with me as I haven't been taking landscapes pictures in a while and I kinda missed it. Once in awhile we took a break from the girl talk and took a few pictures and this is the outcome of it.

Me:
Black coat: Vero Moda. Scarf: H&M. Hat: H&M

My friend: 
Sneaks: Reebok

17 comments:

  1. Sikke nogle smukke billeder!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Virkelig lækre billeder! :-)

    Jeg følger dig nu, håber du måske vil følge tilbage på bloglovin. Knus
    phandangoo.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Rigtig fine billeder & fin blog! Tænkte på om du evt. har lyst til at følges over gfc og bloglovin? Kig endelig gerne forbi min blog, hvis det lyster.

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Lækre billeder :) og super lækkert outfit!

    ReplyDelete
  5. beautiful pics and place, you look great!
    Alessia
    New post
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Kiss

    ReplyDelete
  6. Lækre billeder! Elsker det med skoene, totalt tumblr;)
    // www.emmaworup.blogspot.dk

    ReplyDelete
  7. beautiful! and i like so much pictures taken at evening (:

    ReplyDelete
  8. Very gorgeous scenery! Thank you for your comment on my blog. Would you like to follow each other? Feel free to check out my outfit posts on MY LOOKBOOK

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Hvor er du smuk!
    Har du lyst til at følges?
    -asimplefeather.blogspot.dk

    ReplyDelete
  10. Det er nogle utrolig smukke billeder, farverne er virkelig flotte!
    Hvilket kamera bruger du?
    - Pauline

    Kig gerne forbi, hvis du har lyst:
    paulinerand.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak skal du have!
      Jeg bruger et Nikon 3100, også redigerer jeg også alle mine billeder dertil :-)
      - Du har en ret fedt blog, kan mega godt lide dit layout.

      Knus

      Delete
  11. vildt lækre billeder!

    -Kig gerne forbi min blog, hvor jeg har en SUPER lækker giveaway igang!
    http://stinewinth.blogspot.dk/2014/02/giveaway-time.html

    ReplyDelete
  12. Det her er fandme et godt indlæg - du er så god!

    Møs ægget

    ReplyDelete
  13. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete