19.1.14

Leo cap


Jep så kom der sgu endnu et indkøb til garderoben. Faktisk så har jeg kigget på denne cap nogle gange nu, og da jeg så her den anden dag så, at den var sat ned til 50 kr. så… ja, skulle man være et skarn? Så jeg købte den altså. Har en mistanke om, at jeg har udviklet mig et talent for at finde billige, men cool items. Der er ikke så meget at gøre.

Yet another purchase ended up in my wardrobe. Well, I've actually been looking at this cap a couple of times and then I saw it for sale for 50 DKK here the other day and yeah… I bought it. Can't help it. I might think that I've developed a talent for finding cheap cool things, end of discussion. 

The cap is from H&M

6 comments:

  1. Den er rigtig fed :-)

    Knus fra
    hvidbrunette.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Den er jo møj fed, og er sikker på at den er ekstra fed når den sidder på dit hoved :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Hvor er den fed!
    Nyt på bloggen, kig gerne forbi:
    // valentinaniewandt.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. so much inspiration

    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Virkelig fed!!

    // Emilia Padilla
    bypadilla.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Vildt fed!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete