5.1.14

Glass charms


Dette er en håndfuld af de mest smukke glas charms, som jeg har modtoget fra min kære mor og far, som har købt dem af en yderst rar mand fra min karate klub. Ser I, denne mand er nemlig glaspuster, og han har virkelig et talent for det. Han har kreeret disse, og jeg er så imponeret af hans arbejde. Bare se de små detaljer han har lavet i glasset, det er så unikt. Disse glas charms har jeg tænkt mig at anvende til smykker - både halskædevedhæng samt armbåndvedhæng da jeg nemlig laver knyttede armbånd. 

This is a handful of the most beautiful glass charms that I've received from my mom and dad whom have bought it from a kind man from my karate club. You see, this man he's namely a glass blower and has one of an excellent skill to it. He has made these and I'm so impressed by his work, I mean look at all the small details in the glass it's amazing. I think I'm gonna use them for some jewelry both as necklace charms and bracelet charms as I make tied bracelets as well. 

2 comments:

  1. De er jo vildt søde og flotte! Rigtig lækker blog du har dig!
    Skal vi følges?
    Knus
    valentinaniewandt.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Hvor er de flotte!

    eslublog.blogspot.com

    ReplyDelete