1.1.14

2014


Så kom vi til år 2014… Et år er allerede gået og for mit vedkommende, har jeg haft noget af et godt år, hvilket jeg naturligvis håber, at I også har haft. Jeg har fejret nytår med en særdeles lækker middag hos nogle af vores venner og efterfølgende fest hjemme hos mig med blandende gæster fra både min søsters  samt min side af. Det gik simpelthen så godt - hvis man altså ser bort fra det, der gik i stykker og rengøringen (som btw tog omtrendt 4 timer, men var helt sikkert det hele værd). Det har helt sikkert været det bedste nytår so far! Jeg håber, at I alle har haft en lige så udsøgt aften, nat og morgen som jeg, og jeg ønsker jer alle et godt nytår!

So, we came to 2014… A year has already past by and for me it has been a quite nice year which I hope you have had as well. I have been celebrating new year with a delicious dinner at some of our friends and then been partying afterwards at my house with both guests of my sister and I. It all went so good - besides from the broken things and the cleaning (which btw lasted for 4 hours, but was totally worth it) and it was the best new year I have had so far! I hope you all had just an exquisite evening, night and morning and I wish you all a very happy new year :-)

Top: Creme Frais. Skirt: Gina Tricot. Stilettoes: Bianco

13 comments:

  1. Dear I wanna wish u a wonderful 2014! Kisses
    http://www.namelessfashionblog.com/
    Ps. Stunning dress!

    ReplyDelete
  2. Det er virkelig et lækkert outfit! Du ser jo fortryllende ud :)

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Smukt, smukt, smukt outfit!

    Rigtig godt nytår (:
    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  4. Tak for kommentaren på min blog :)
    Virkelig fin blog du har ! Kunne du tænke dig at følges?
    Følger i hvert fald dig nu, så håber du følger tilbage :)

    Knus Maria
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. Fine billeder, ser super hyggeligt ud. Og sikke en lækker kjole!
    Kig endelig forbi :-D

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Virkelig flot kjole! og hvor er du pæn :)

    Skal vi følges?

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  7. sikke nogle fine billeder, og hold fast en lækker kjole, den klæder dig super godt!
    Kunne du tænke dig at følges?
    det ville i hvert fald gøre mig glad hvis du ville tage et kig forbi min blog.
    Knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  8. Rigtig fin blog! <3

    Tjek meget gerne min blog ud og følg endelig hvis du finder den interesant!
    // Emilia Padilla
    bypadilla.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. so pretty, so perfect!
    Join my giveaway:
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  10. Lækker blog! Og hvor ser du godt ud, elsker virkelig dit outfit!!
    Kig gerne forbi! - Har du måske lyst til at følges? :-)

    miaekholm.blogspot.dk

    ReplyDelete