28.12.13

Presents


Jeg er så taknemmelig og glad for alle de gaver, jeg har fået og ikke mindst for den skønne aften jeg havde. Som I kan se, fik jeg en masse kosmetik, smykker, en hat, en toilettaske og dertil makeuppung samt nyt løbetøj. Jeg har i store træk taget brug af det hele indtil videre, så det har bestemt været nogle gaver, jeg kan bruge. Hvad har I fået?

I'm so grateful and thankful for all the presents I received and at least for the evening it self which was beyond great. As you can see I got cosmetics, jewelries, a hat, a sponge bag, a makeup bag and new running clothes. I have by and large been putting all of it into service so it has been very useful presents. What have you got? 

8 comments:

  1. Dejlige ting du har fået :-)

    xx,
    cbycmodeblog.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Christina Aguilera parfumen er min favorit af alle, den slår Gucci, Prada, Marc Jacobs og Chanel!

    ReplyDelete
  3. Love your blog! You are such a lovely person!
    Kisses,
    rebecissima.blogspot.de

    ReplyDelete
  4. Havde også en fantastisk aften med massere af gaver! Min bedste gave var nok en IPhone 4s

    vil du følges? victoriaschluter.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fine gaver!!

    Skal vi følges?

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  6. lovely gifts! i hope you enjoyed them :)
    would you want to follow each other via gfc/bloglovin? let me know soon so i could do the same :)

    http://itsjilliansday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Vi har fået det samme sæt fra bodyshop honey!

    Love you - Alex

    ReplyDelete
  8. Rigtig lækre gaver!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete