24.12.13

Merry Christmas sweethearts


Jeg håber, at I alle har haft en vidunderlig aften indtil videre, for det har jeg i hvertfald. Maden var lækker som altid, familien skøn og gaverne vildt gode og nogle uventede. I det næste indlæg vil I få et indblik i alle de gode gaver, jeg har fået, for de er ret so cool. Glædelig jul til jer alle sweethearts! Jeg vil smutte ind til min familie igen og hygge, og I vil høre fra mig på et andet tidspunkt. 

I hope you all have had a wonderful evening so far, because I have indeed. The food was as delicious as always, the family amazing and the presents great and some unexpected as well. In the next post you will get a look of all the presents I've got and they are pretty god damn nice. Merry Christmas to all of you sweethearts! I will once again join my family for the rest of the evening, but I will catch up with you some time. 

Peplum top: Sparkz. Shorts: Vero Moda. Loafers: Bianco. Necklace: A gift

5 comments:

  1. Den røde top er rigtig flot til dig :-)

    xx,
    cbycmodeblog.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. sikke nogle fine billeder, og rigtig lækkert outfit!

    kig forbi;
    http://wasteyourtimee.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  3. I have a soft spot for peplum tops, ever since they became popular I have been really digging them! :)
    Yours is very pretty, especially because of the beautiful color!

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete