11.12.13

A cup of hot chocolate


For et par måneder siden da jeg var London, købte jeg denne dåse med varm kakaopulver med hjem, som jeg i den grad ikke har fortrudt, at jeg har gjort. Vi fandt den faktisk i den fineste tebutik, men iblandt havde de også en masse forskellige former for varm kakao. Vi valgte denne, og den smager så lækkert og tildeles bedre end Nesquik (no hate), da den smager mere hen af rigtig chokolade end fabriksfremstillet, hvor det af og til hænder, at det bliver lige en tand for sødt. Men denne er dog perfekt. Ha, det har I muligvis opdaget, da der næsten ikke er mere tilbage af den. 

A few months ago when I was back in London I bought this box of hot chocolate powder and I surely haven't regretted that. As a matter of fact it was actually a tea store I bought it in, but they had some different kinds of hot chocolate powders as well. It tastes so delicious and is way better than Nesquik (no hate) as it tastes more of real chocolate than manufactured which every now and then can occur to be a bit too sweet. This one is the perfect one. Ha, yet you may have figured that out as there almost isn't more of it left. 

4 comments:

  1. Uhh, det ser lækkert ud!

    Forresten har jeg en giveaway i gang på min blog, tjek den gerne ud!
    - http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2013/12/christmas-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. So cold in Poland, I need hot chocolate... *o*
    Nice blog!

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: http://spiked-soul.blogspot.com/ :)
    Have a nice day!

    Elwira

    ReplyDelete
  3. Hvor ser det lækkert ud!
    Perfekt til at komme i julestemning :)
    http://timeschangindk.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete