1.12.13

1st of December


Så er der sgu blevet fyret op for julestemningen hjemme i hytten hos mig, og mine forældre gik faktisk hele vejen og lavede også flæskesteg, kartofler, sovs, og ja hele molevitten til aftensmad. Det skal så også lige siges, at jeg tidligere i dag rent faktisk allerede der startede med godterne. Jeg var nemlig en tur hjemme hos en af mine venner, som serverede risengrød, pandekager, æbleskiver, hjemmelavede klejner og varm kakao. Puha. Tror vist nok lige, at jeg er mæt lige nu. Men hvad fanden, det er vel kun jul en gang om året. 

Yeah we are like so much in a christmas mood in my house at the moment and my parents actually cooked a whole christmas dinner as well for my sister and I. Aw. Honestly I actually already started earlier today at one of my friends. He made all the danish traditional christmas dishes you can think of and hot chocolate. Could you possibly ask for anything better? Indeed no. I'm so filled up but what the hell it's only christmas once a year. 

2 comments: