23.11.13

Preview from the look of prom


I går var der galla på mit gymnasium og såvel som sidste år, er der altså noget helt specielt ved galla. Alle er i så godt et humør, alle ser helt fantastiske ud og er godt indstillet på at få den bedste aften. Jeg nød i så fald, at se folk stråle og være i det bedste humør. Faktisk havde jeg en god grund til at tjekke folk en ekstra gang ud, da jeg og en anden fra min klasse skulle nominere folk til priser. Det var helt sikkert underholdende. Dog fik jeg ikke nået at tage nogle billeder af mig selv, så i stedet tog jeg lige hurtigt disse, så I kan få en lille idé af, hvordan jeg så ud. 

Yesterday there was prom at my school and just as last year there really is something indeed magical about it. Everybody is in the best mood, all are dressed up at their very best and everyone wants to have the most amazing night ever. I enjoyed watching beaming people and as a matter of fact I had a chance to check out people for real, as I and another from my class were supposed to nominate people for prizes. That was so much fun. However I didn't manage to take some pictures of myself all dressed up so instead I took these so you could get a quick idea of how I looked. 

Dress: Vero Moda. Ear rings: Bought in Spain. Heels: Jette Friis

1 comment:

  1. Alt for lækre sko, hold da op! :o)
    God søndag -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete