14.11.13

I'm alive


Yeah hvilken stilhed der har været her. Alt jeg kan sige er, at der foregår og har foregået så mange ting i mit liv her på det sidste. Jeg er næsten lige kommet hjem fra Spanien, hvor jeg har deltaget i verdensmesterskaberne i karate. Hvilken oplevelse! Selvom at det har betydet, at jeg har være væk en hel uge fra gymnasiet samt at jeg er bigtime bagud hvad angår afleveringer og lektier, har det været det hele værd. Det synes jeg egentlig, det er, hvergang jeg er ude til stævner. Det giver mig en form for energi og et drive. Ikke desto mindre har jeg omsider fundet lidt tid til at blogge en tand, hvilket jeg i stor stil har savnet. Men sådan er livet for en gymnasieelev, der vil lidt af det hele. 

Yeah what a silence there has been. Well all I can say is that there has been going on so many things recently and I almost just got home from Spain where I have been participating in the world champs in karate. What an experience! Though I have been away a week from school and the fact that I'm in arrears with homework and hand-ins the trip was all worth it. As a matter of fact it actually is every time I'm off for a competition in foreign countries. Nevertheless I finally got time to blog just a little bit which is so nice as I've been missing it. Yup life of high school teenage girl is tough life.

Maxi dress: Pull & Bear. Belt: H&M. Boots: Bianco. Necklace: Unknown. Ear ring: Gina Tricot. Bag: Bought on Crete

8 comments: