3.11.13

Black and white baby


Normalt er jeg ikke til sort og hvid outfitbilleder, men da toppen her er hvid, jeansene grå og støvlerne  sorte lod jeg mig give hen til det sorte univers. Jeg havde dette på for omkring en uges tid siden, da jeg spiste middag med nogle af mine venner. Toppen er simpelthen noget af det mest feminine eje jeg har, den er så fin.

Normally I don't do black and white outfit pictures but as the top was white, the jeans grey and at least the boots black I thought why not. I was wearing this as I ate dinner with some of my friends a week or so ago. I felt so girly indeed with this peplum top, it's gorgeous. 

Top: Vero Moda. Jeans: Vero Moda. Boots: Bianco

2 comments:

  1. Jeg er faktisk normalt heller ikke så meget til sort- hvid billeder, men jeg må nu sige at det ser virkelig fint ud til disse billeder :) Det giver en virkelig fin stemning og du ser så køn ud, som altid! ^_^

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. fint outfit :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    ReplyDelete