17.11.13

Aztec


Jeg købte disse utrolige cool leggings, da jeg var i Spanien og gud hvor jeg dog er vild med dem. Jeg har kigget efter nogle leggings i noget tid nu og disse er bare så fine. Også er de oven i købet virkelig behagelige at have på. Når ja, som I kan se har jeg fundet min tykke sweater frem for yikes hvor er det blevet koldt. Magter det ikke. 

I bought these beyond cool leggings as I were in Spain and I adore them so much, they are what I have been looking for in such a long time. The best part of them is that they're comfortable at the same time too. As you may have noticed I'm wearing a quite big sweater as it has turned a bit cold in Denmark, yikes. Hate it. 

Sweater: H&M. Leggings: Pull and Bear. Wing charm: Gina Tricot. Ear ring: H&M. Ear cuff: Made by me. Sneakers: Nike

REMEMBER TO FOLLOW ME ON INSTAGRAM:
Katrinelionett

6 comments:

  1. Hvor er de fine! Ligesom dine sneakers ;)

    ReplyDelete
  2. De er vildt flotte :) - behindtheattitude.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Hvor er de fine :) <3

    www.simonie.dk

    ReplyDelete
  4. thank you for your comment, I really like aztec trend :) xoxo

    www.blondeallaround.blogspot.com

    ReplyDelete